مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:472022-02-13اقتصادي

درخواست های متعدی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد بوشهر رسیده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: درخواست های متعدی از سوی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد بوشهر رسیده است.

- ، علی باستین عصر یکشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد معرفی مدیر اجرایی منطقه آزاد بوشهر هستیم که امیدواریم شاهد تسریع در راه اندازی این منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: مشوق های مالیاتی و گمرکی از مهمترین مزایای مناطق آزاد ویژه است که خبرهای خوبی از این نظر به گوش نمی رسد و امکان فرار سرمایه از این مناطق وجود دارد و انتظار می رود از این موضوع جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: درخواست های متعددی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد صورت گرفته ولی چون منطقه آن مشخص نیست امکان فعالیت سرمایه گذاران فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه هرچه سریع تر شرایط برای سرمایه گذاری فراهم شود ادامه داد: مطالعات زیرساخت های منطقه آزاد شامل برق، جاده دسترسی، مخابرات، گاز و خوراک صنایع تعیین تکلیف شود تا با دستگاه های اجرایی به جمع بندی برسیم.

باستین با تاکید بر اینکه باید در تملیک اراضی تسریع شود افزود: آمادگی تأمین زمین را داریم و محدوده زمین از طریق راه و منابع به اداره ثبت قرار گیرد تا زمین در اختیار منطقه آزاد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های متعدی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد بوشهر رسیده است

درخواست های متعدی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد بوشهر رسیده است