مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-13سياسي

رفسنجان از نظر تعداد خیّرین زبانزد است/ بیشترین موقوفات هلال احمر در رفسنجان


رفسنجان از نظر تعداد خیّرین زبانزد است همچنین 80 درصد موقوفات هلال احمر در این شهرستان است.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری رفسنجان گفت: رفسنجان از نظر تعداد خیّرین زبانزد است همچنین 80 درصد موقوفات هلال احمر در این شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مهدی پورمحمدی امشب 24 بهمن ماه در جشن حمایت از خانواده زندانیان اظهار کرد: رفسنجان مردم خیر و نجیبی دارد و طی سال ها شهر اول کشور در جهاد مدرسه سازی بوده است و از نظر خیّرین رفسنجان زبانزد بوده است.

وی بیان کرد: رفسنجان شهری است که به همت خیران اولین دستگاه ام آرآی کشور را خریداری کرد و اولین وقف برای امنیت کشور را دارد.

رییس دادگستری رفسنجان با اشاره به اینکه 80 درصد موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان است، افزود: مردم این شهرستان با هر نوع سلیقه و مشی سیاسی، نوع دوست هستند که این ها از محبت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام است که فرموده اند یکی از کفارات گناهان کبیره این است که انسان دست افتاده ای را بگیرد .

پورمحمدی با اشاره به اینکه باید برای توانمندسازی خانواده های زندانیان تلاش کنیم تا بخشی از هزینه های معیشتی و آسیب های اجتماعی کم شود یادآور شد: با وجود بهزیستی، کمیته امداد، خیریه ها در رفسنجان ما هم در قبال افراد وظیفه داریم و باید از احوال مردم باخبر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان از نظر تعداد خیّرین زبانزد است/ بیشترین موقوفات هلال احمر در رفسنجان

رفسنجان از نظر تعداد خیّرین زبانزد است/ بیشترین موقوفات هلال احمر در رفسنجان