مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-13ورزشي

سرمربی سپاهان: شرایط پلی آف برای همه تیم ها یکسان است


مربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در مرحله پلی آف کار سختی پیش رو داریم و شرایط بازی های برای هر هشت تیم راه یافته به این مرحله یکسان است.

- داوود مقبلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در 5 هفته باقی مانده به پایان دور مقدماتی صدرنشینی تیم سپاهان تثبیت شده بود و نتیجه بازی پایانی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار نبود تصمیم بر این شد که تیم دوم را برای رویارویی با آذرباتری به شهر ارومیه بیاوریم.

وی ادامه داد: تلاش بازیکنان جوانمان نیز قابل قبول بود ولی نتوانستند پیروز بازی مقابل آذرباتری شوند.

مقبلی افزود: امسال چهار الی پنج تیم شرایط قهرمانی لیگ برتر ایران را دارند و برای رسیدن به این مهم هر آنچه در توان دارند به کار بسته اند و تیم سپاهان اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در مرحله پلی آف تیم های مدعی به مصاف هم خواهند رفت و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تمام بازی ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و شرایط برای همه تیم ها یکسان است.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مردان سال 1400 با نتیجه سه بر یک موفق به شکست فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صدرنشین این رقابت ها شد و با هفت برد و 22 امتیاز به کار خود پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی سپاهان: شرایط پلی آف برای همه تیم ها یکسان است

سرمربی سپاهان: شرایط پلی آف برای همه تیم ها یکسان است