مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 00:022022-02-13سياسي

شیخ عیسی قاسم: مقابله با توطئه های رژیم صهیونسیتی ضروری است


رهبر شیعیان بحرین وجود قانون اساسی عدالت محور را راهکار رفع مشکلات مردم بحرین دانست و گفت: مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی امری ضروری برای همه عدالت خواهان و در مسیر پیروزی افزایش وحدت لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی و شیعیان بحرین شب گذشته در ارتباط زنده تصویری با شرکت کنندگان در مراسم یازدهمین سالگرد انقلاب و نهضت ملت بحرین که در سالن اجتماعات موسسه امام صادق (ع) قم باحضور طلاب کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد، داشتن ایمان را نقطه آغاز زندگی آبرومندانه، عاقلانه و عادلانه در دنیا دانست و بیان کرد: هدف جنبش و قیام مردم بحرین، دور کردن ظلم و ستم از مردم این کشور بود که تحولات تاریخی به ما می آموزد که این تغییر رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه اتحاد شرط غلبه بر مشکلات و مسائل است، به جوانان توصیه کرد: تلاش ها و مبارزات خود برای حل و فصل مشکلات را یکپارچه کنید و باهم متحد باشید چرا که شعار امسال ما نیز متحدون فی سبیل احقاق الحق است.

شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: برطرف شدن مشکلات بحرین بدون وجود قانون اساسی عدالت محور امکان پذیر نیست و باید در بحرین و کل منطقه با توطئه های رژیم صهیونیستی مقابله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ عیسی قاسم: مقابله با توطئه های رژیم صهیونسیتی ضروری است

شیخ عیسی قاسم: مقابله با توطئه های رژیم صهیونسیتی ضروری است