مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 01:022022-02-13اجتماعي

رفوزه های مدرسه «ابن سینا» در آمل / عزم جهادی برای شکستن طلسم 12 ساله پروژه آموزشی


کلنگ مدرسه «ابن سینا»آمل طبق یک توافقنامه در سال 1387 بر زمین زده شد، اما با گذشت 12 سال و با وجود اتمام مرحله فنداسیون و اسکلت سازی، همچنان این پروژه نیمه کاره مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، کلنگ مدرسه ابن سینا آمل طبق یک توافقنامه در سال 1387 به زمین زده شد، اگر دقیق تر ورود پیدا کنیم شروع ساخت این مدرسه در سه دولت قبل بود و حالا با گذشت 12 سال مرحله فنداسیون و اسکلت سازی آن به اتمام رسیده و در مرحله ساخت وساز کامل قرار گرفته است.

مدرسه معروف به ابن سینا واقع در بلوار ولایت شمالی در منطقه خیابان نور شهر آمل امروز ورد زبان قرار گرفته و اهالی اتمام و بهره برداری آن را نوعی طلسم عنوان می کنند.

مدرسه ابن سینا قبل از به این شکل درآمدن و معروف شدن، دارای زمین 2 هزار و 500 متری با دو زیربنای مدرسه ابتدایی و راهنمایی و بیش از 500 دانش آموز بوده و اکنون به زمینی با مساحت یک هزار و 200 متری و بنای 400 متری آن هم در چهار طبقه و 9 کلاس متوسطه اول یا همان راهنمایی در دست ساخت قرار گرفته است.

این مدرسه بنابر تصمیمات و با اجرای مصوبات که در طرح تملک اراضی اجرای پروژه بلوار ولایت شمالی قرار گرفته بود به شهرداری آمل واگذار شد تا با مبلغ 380 میلیون تومان به ساخت سه طبقه آموزشی شود اما با گذشت 12 سال همچنان این پروژه نیمه کاره مانده است و دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفوزه های مدرسه «ابن سینا» در آمل / عزم جهادی برای شکستن طلسم 12 ساله پروژه آموزشی

رفوزه های مدرسه «ابن سینا» در آمل / عزم جهادی برای شکستن طلسم 12 ساله پروژه آموزشی