مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 07:022022-02-14فرهنگي

سینماها امسال «اکران نوروزی» دارند؟/ چشم امید به فیلم های پرفروش


رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران معتقد است با توجه به آغاز ماه رمضان سال آینده از 15 فروردین ماه، احتمال تغییر شکل در اکران نوروزی سال جدید وجود دارد.

- غلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره همکاری این اتحادیه با سینماداران برای رفع مشکلاتی که در حوزه اکران وجود دارد، گفت: در راستای مشکلاتی که در حوزه اکران به وجود آمده است، تلاش کرده ایم تا در کنار اکران فیلم های با فروش متوسط، فیلم های پرمخاطب را نیز در سینماها نمایش دهیم.

متاسفانه در این زمینه برخی از فیلم ها با مشکلاتی برخورد کرده و دوستان ما به دنبال پیدا کردن فیلم های تازه تر و بدون مشکل برای اکران هستند.

وی ادامه داد: یادآور می شوم که سینماداران به نوعی شریک تهیه کنندگان هستند، به این معنا که وقتی یک بلیت سینما خریداری می شود جدای 9 درصد ارزش افزوده که توسط دولت کسر می شود، باقی هزینه خرید بین سینمادار و تهیه کننده تقسیم می شود، به همین دلیل سینمادار و تهیه کننده شریک یکدیگر به شمار می رود.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: طی 2 سال گذشته و در زمان شیوع ویروس کرونا ، سینماداران و تهیه کنندگان لطمه بسیاری خوردند، البته با سیاست آقای انتظامی رییس سابق سازمان سینمایی، برنامه حمایت از اکران فیلم های پرمخاطب اجرایی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماها امسال «اکران نوروزی» دارند؟/ چشم امید به فیلم های پرفروش

سینماها امسال «اکران نوروزی» دارند؟/ چشم امید به فیلم های پرفروش