مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 07:572022-02-14پزشكي

اضطراب، بلای جان بیماران کرونایی


بدون شک می توان از اضطراب بی رویه به عنوان بلای جان بیماران کرونایی یاد کرد.

اضطراب و وحشت زدگی نه تنها هیچ کمکی به بیمار نمی کند، بلکه روند درمان را با کندی رو به رو می کند، - بنابراین لازم است که در وهله اول خود بیمار و در مرحله بعد خانواده و نزدیکان فرد بر نگرانی ها غلبه کنند، تا روند درمان به خوبی پیش برود و ثمربخش شود.

وحشت بی رویه از کرونا خواهرم را از ما گرفت م _ احمدی در گفت و گو با ایسنا ضمن ابراز تاسف از اینکه هفته گذشته چهلم خواهرش را برگزار کردند، گفت: اضطراب، خوف و وحشت بی رویه از کرونا خواهرم را از ما گرفت.

وی ادامه داد: خواهرم همیشه اخبار فوتی های کرونا را با جدیت خاصی دنبال می کرد، به طوری که کم و زیاد شدن بستری ها و فوتی ها را بهتر از گوینده خبر می دانست.

احمدی اضافه کرد: معمولا این اخبار به قدری در او اثر می گذاشت که تا یک ساعت حتی یک کلمه حرف نمی زد و استرس کل وجودش را می گرفت.

وی گفت: چند روزی بود که علائم سرماخوردگی شدید در خواهرم ظاهر شده بود و من برای اطمینان از اینکه کرونا هست یا نه، با اصرار او را به درمانگاه جهت تست پی.

سی.

آر بردم، که جواب مثبت شد، خواهرم بعد از شنیدن این خبر به قدری حالش بد شد که نتوانست روی پاهایش بایستد و کارش به سرم و امپول آرام بخش کشید، در نهایت تا بیایم به خودم بجنبم، سکته کرد و آن اتفاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضطراب، بلای جان بیماران کرونایی

اضطراب، بلای جان بیماران کرونایی