مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 07:572022-02-14سياسي

برای مراحل بعدی آبرسانی به کشاورزان تضمین داده شد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تضمین های لازم برای مراحل بعدی آبرسانی به کشاورزان صورت گرفت و اطمینان خاطر نیز در این خصوص به ما داده شد و قرار است برای تداوم جریان کشت، - آب لازم رهاسازی شود.

عباس مقتدایی در گفت وگو با ایسنا رهاسازی آب در وضعیت کنونی را با توجه به وضعیت نامناسب حجم آب پشت سد مهم ارزیابی و اظهار کرد: این رهاسازی براساس دیدگاه های دقیق کارشناسی و با اتکا به بارندگی های صورت گرفته انجام شد تا از این طریق زمینه برای توجه به مباحث مختلف پیرامون آب صورت گیرد.

وی افزود: عملِ رهاسازی آب با توجه به اینکه در حال حاضر حجمی بالغ بر 164 میلیون متر مکعب آب پشت سد قرار گرفته در نوع خود بی سابقه است، اما این اقدام مبتنی بر بارندگی هایی است که می تواند به سرعت آورده آب زاینده رود و آب پشت سد و آب ذخیره را به گونه ای رقم بزند و اگر چه دیر هنگام بود، اما توانست بخشی از نیاز آب کشاورزان را در این وقت سال تأمین کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطرنشان کرد: این رهاسازی البته به این معنا نیست که کشاورزان می توانند از همه ظرفیت زمین های کشاورزی خود برای انجام کشت استفاده کنند و بنا است تنها بخش محدودی از زمین های کشاورزی شرق اصفهان با این آب سیراب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مراحل بعدی آبرسانی به کشاورزان تضمین داده شد

برای مراحل بعدی آبرسانی به کشاورزان تضمین داده شد