مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-14سياسي

برنامه های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرد


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت نقش مسجد محوری در بخش فیروزآباد، گفت: برنامه های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرد.

- ، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه طی بازدیدی از نهاد آبادانی پیشرفت بنیاد علوی منطقه فیروزآباد در جریان روند پیشرفت پروژه ها و برنامه های ابلاغی بنیاد علوی در منطقه فیروزآباد قرار گرفت.

فتاح با اشاره به سال های حضورش در کرمانشاه همزمان با ایام جنگ تحمیلی به علاقه ویژه خود به مردم این دیار اشاره کرد و افزود: مردمان این دیار علاوه بر خون گرمی و مهمان نوازی، مردمی انقلابی هستند و این را همواره ثابت کرده اند.

وی تصریح کرد: به خوبی به مشکلات این منطقه اشراف دارم و نهاد آبادانی پیشرفت نیز باید مفاهیم اصیل پیشرفت و آبادانی را در نهاد سازی و تثبیت آن مد نظر داشته باشد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در صورت مشارکت مردم و نهادها تمایل دارد تا در پیشرفت این منطقه نقش مهمی داشته باشد، اما به دنبال تصدی گری در امور نیستیم.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه ها بیان کرد: حتماً در پروژه هایی سرمایه گذاری می کنیم که با حضور ما آن پروژه به اتمام برسد و مردم بتوانند از برکات آن استفاده کنند؛ آمارهای روی کاغذ دردی از مردم را دوا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرد

برنامه های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرد