مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-14سياسي

القای ناامیدی خیانت است


رییس کمیسیون آب، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق و پمپاژ امید در بطن جامعه یک ضرورت است و هر کس در هر مسندی نا امیدی القا کند، - خیانت می کند.

محمدجواد عسکری یکشنبه 24 بهمن در نشست بررسی وضعیت مجتمع گلخانه ای فجر ایزدخواست شهرستان زرین دشت، عنوان کرد: بروکراسی اداری و ناکارآمدی بعضی از دستگاه ها باعث شده است این طرح 15 سال با وقفه مواجه شود.

نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه مان این است که در قالب یک برنامه زمانبندی شده کار را جلو ببریم، اظهار کرد: رویکرد ما این است که کمک کنیم که این اتفاق خوب بیفتد و طرح به بهره برادری برسد.

عسکری با اشاره به اینکه فعال شدن طرح مجتمع گلخانه ای فجر ایزد خواست می تواند برای 600 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا خردادماه آتی 108 واحد دامداری و 48 واحد گلخانه ای آماده فعالیت شوند.

او با تاکید بر برنامه ریزی در انجام اقدامات لازم برای انجام طرح مذکور بیان کرد: تقاضا دارم حوزه ماموریت هر دستگاهی که مشخص شد با دقت و جدیت کار را جلو ببرند.

عسکری با اشاره به اینکه این طرح در منطقه کم نظیر و به نوعی بی نظیر است، افزود: دستگاه های متولی هرکسی باید وظایف خود را انجام دهد، آب منطقه ای باید بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القای ناامیدی خیانت است

القای ناامیدی خیانت است