مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-14اقتصادي

روزهای ناخوشِ اقتصاد ابوظبی؛ «طوفان یمن3» چگونه اقتصاد امارات را متزلزل کرد؟


توقف صادرات نفت، کاهش سرمایه گذاری خارجی، رکود گردشگری، افزایش ریسک فعالیت اقتصادی، زیان بخش هتل داری و همچنین ضرر به فرودگاه های امارات در پی لغو پروازها از مهم ترین آثار عملیات های انصارالله یمن علیه امارات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری المسیره یمن، در گزارشی به آثار و نتایج واکنش موشکی اخیر نیروهای انصارالله به حملات ابوظبی، معروف به  طوفان یمن3 بر بخش های مختلف اقتصاد امارات عربی متحده پرداخت.

در ابتدای این گزارش آمده است: حوادث اخیر به اقتصاد دولت امارات آسیب وارد کرد؛ کشوری که اقتصاد ملی اش بر پایه سرمایه گذاری و گردشگری بنا شده است.

امارات در نظر جهانیان یک محیط امن و باثبات بود، اما اکنون این تصور کاملا برعکس شده است؛ چنانچه ابوظبی به دست درازی اش به یمن و اشغال مناطق این کشور [به تشویق و حمایت صهیونیست ها و آمریکایی ها] ادامه دهد، این وضعیت تداوم خواهد یافت .

در ادامه این گزارش آمده است که دولت امارات بزرگترین بازار اقتصادی باز جهان را داراست و خارجی ها در آن دارایی های بیشتری نسبت به خود اماراتی ها دارند؛ اما حالا این کشور به میدانی برای جنگ و محیطی نامناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای ناخوشِ اقتصاد ابوظبی؛ «طوفان یمن3» چگونه اقتصاد امارات را متزلزل کرد؟

روزهای ناخوشِ اقتصاد ابوظبی؛ «طوفان یمن3» چگونه اقتصاد امارات را متزلزل کرد؟