مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-14اجتماعي

روش های آموزشی در مدارس باید اصلاح شود / بازنگری در برنامه های درسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، در دیدار با جمعی از مسئولان سازمان مدارس صدرا، با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است، - وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که برنامه های درسی مانند سند تحول نیازمند بازنگری است، گفت: روش های آموزشی ما در مدارس باید اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، در دیدار با جمعی از مسئولان سازمان مدارس صدرا، با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان واجد ساحت های 6 گانه است؛ لذا باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که خروجی مدارس، دانش آموزانی 6 ساحتی باشد.

وی افزود: در اجرای سند تحول باید به طور دائم، نظارت، سنجش و ارزیابی صورت گیرد تا مشخص شود؛ اهداف این سند در هر مرحله تا چه اندازه در دسترس قرار گرفته و تا چه مقدار در اجرای آن، پیشرفت داشته ایم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تا زمانی که جامعه، نمونه ای از محقق شدن سند تحول را مشاهده نکند، اجرای آن را باور نمی کند؛ لذا باید بخشی از مدارس را به عنوان الگوی اجرای سند معرفی کنیم و در آن مدارس، برای تحقق سند تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های آموزشی در مدارس باید اصلاح شود / بازنگری در برنامه های درسی

روش های آموزشی در مدارس باید اصلاح شود / بازنگری در برنامه های درسی