مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-14سياسي

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گام مهمی برای حفاظت از اراضی ملی است


استاندار کردستان راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را گامی مهم در جهت حفاظت از اراضی ملی و رفع موانع سرمایه گذاری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه معرفی پنجره واحد مدیریت زمین در استان کردستان، این اقدام را بسیار به جا و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از اراضی ملی دانست و اظهار داشت: پاسخگویی به یک فرمان باید جامع و کامل باشد تا دغدغه ها را برطرف کند.

وی در خصوص اهمیت پنجره واحد مدیریت زمین، عنوان کرد: این سامانه هم از جهت مقابله با فساد به ویژه زمین خواری و هم از جهت تسریع در پاسخگویی به استعلامات که همواره جزو موانع سرمایه گذاری بوده، بسیار کاربردی است.

زارعی کوشا سرمایه گذاری و ورود به عرصه تولید را از بزرگترین کارهای اساسی و مهم عنوان کرد و با ابراز تاسف از بروز مشکل و وقفه در کار سرمایه گذاران در برخی مراحل کارشناسی، تاکید کرد: نظام جامع و ملی اطلاعات می تواند در رفع این مشکلات بسیار موثر باشد.

استاندار کردستان با یادآوری تاکید دولت بر فسادستیزی، خاطرنشان کرد: مقابله با فساد باید از داخل دستگاه ها شروع شود و محاکم قضایی مرحله نهایی باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کردستان ظرفیت های فراوان برای توسعه دارد که با تسهیل سرمایه گذاری به نتیجه می رسد، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گام مهمی برای حفاظت از اراضی ملی است

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گام مهمی برای حفاظت از اراضی ملی است