مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-14بين الملل

گفت و شنود کیهان / جلوی وانت! + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ستون گفت و شنود امروز روزنامه کیهان با عنوان جلوی وانت! آمده است:گفت: وزیر خارجه اسبق و مشاور سابق امنیت ملی افغانستان با ابراز شرمندگی اعلام کرد از اینکه گاهی دولت آمریکا را دوست و متحد افغانستان تلقی کردم، - گفت: وزیر خارجه اسبق و مشاور سابق امنیت ملی افغانستان با ابراز شرمندگی اعلام کرد از اینکه گاهی دولت آمریکا را دوست و متحد افغانستان تلقی کردم، در برابر مردم و تاریخ کشورم احساس گناه می کنم و امیدوارم این اشتباه مهلک مرا ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ستون گفت و شنود امروز روزنامه کیهان با عنوان جلوی وانت! آمده است:گفت: وزیر خارجه اسبق و مشاور سابق امنیت ملی افغانستان با ابراز شرمندگی اعلام کرد از اینکه گاهی دولت آمریکا را دوست و متحد افغانستان تلقی کردم، در برابر مردم و تاریخ کشورم احساس گناه می کنم و امیدوارم این اشتباه مهلک مرا ببخشند.

گفتم: اشرف غنی، رییس جمهور سابق افغانستان هم گفته است بزرگترین اشتباهم آن بود که به آمریکا اعتماد کردم.

گفت: برخی از داخلی های خودمان را بگو که با وجود یک قرن جنایت و کینه توزی و خونریزی و غارتگری آمریکا علیه مردم وطنشان نه فقط عذر خواهی نمی کنند، بلکه دو قورت و نیمشان هم باقی است! و هنوز هم نمی دانند در چه باتلاقی افتاده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود کیهان / جلوی وانت! + عکس

گفت و شنود کیهان / جلوی وانت! + عکس