مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-14دانش

دعوت به همکاری در مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران


مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، جهت تدریس دوره های تک درس و تک پودمان در دانشگاه جامع علمی و کاربردی از علاقمندان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

- مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، جهت تدریس دوره های تک درس و تک پودمان در دانشگاه جامع علمی و کاربردی از علاقمندان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرایط عمومی جهت تدریس دوره های تک درس و تک پودمان در دانشگاه جامع علمی و کاربردی شامل: دارابودن مدرک حداقل کارشناسی ارشد، سکونت در استان های البرز و تهران، امکان حضور در محل مرکز (کمالشهر کرج) برای برگزاری دوره های عملی و سابقه تدریس و پژوهش است.

رشته های مورد نیاز نیز شامل: کارشناس ارشد و دکترای تخصصی صنایع غذایی با گرایش گوشت کارشناس ارشد و دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی با گرایش گوشت کارشناس ارشد و دکترای تخصصی میکروبیولوژی کارشناس ارشد رشته های کشاورزی با سابقه در زمینه تولید قارچ های صدفی و خوراکی دکترای اقتصاد کشاورزی با حداقل 3 سال سابقه تدریس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ،متقاضیان می توانند جهت تکمیل فرم درخواست به نشانی uast.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به همکاری در مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

دعوت به همکاری در مرکز آموزش علمی کاربردی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران