مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-14سياسي

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی، نماینده ولی فقیه در کرمان در این مراسم بیان کرد: جنس این دنیا و عالم ماده جنس تغییر و تحول است و ماندگاری ندارد بنابراین هر مقامی که در این دنیا روزی تحویل می گیریم و روزی باید تحویل دهیم.

وی افزود: مهم این است که در دورانی که مدیریت می کنیم در ابتدا در پیشگاه خدای تبارک و تعالی و سپس در مقابل مردم چگونه هستیم.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: بنده تودیع و تکریم های متفاوتی دیدم اما تودیع و تکریم هایی که در دانشگاه ها اتفاق میفتد جنسش با بقیه جاها متفاوت است و مسئولانی که مسئولیتی را بر عهده می گیرند ضمن اینکه شخصیت برجسته ای هستند و در دانشگاه کار کردند همه سعی شان را برای موفقیت مسئولان جدید می گذارند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حمزه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهید باهنر کرمان، بیان کرد: انتظار ما این بود در این جلسه در خدمت آقای زلفی گل وزیر علوم هم باشیم زیرا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد