مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-14اقتصادي

طراحی و تولید عایق حرارتی برای سطوح خارجی ساختمان و تجهیزات گرمایشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه پوشش های محافظ پایه آب پاوان با استفاده از مواد نانوساختار، عایق حرارتی ویژه ای برای استفاده در سطوح خارجی، - گروه پوشش های محافظ پایه آب پاوان با استفاده از مواد نانوساختار، عایق حرارتی ویژه ای برای استفاده در سطوح خارجی، طراحی و تولید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه پوشش های محافظ پایه آب پاوان با استفاده از مواد نانوساختار، عایق حرارتی ویژه ای برای استفاده در سطوح خارجی، از شیروانی و پشت بام گرفته تا تجهیزات صنعتی و مخازن راکتورها طراحی و تولید کرده است.

با افزایش قیمت انرژی در جهان، مقوله صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت روزافزونی پیدا کرده است و از این رو استفاده از فناوری های جدید برای جلوگیری از هدر رفت انرژی مورد توجه صنایع است.

عایق های حرارتی نانویی یکی از گزینه های مهم در این حوزه است که با ذخیره انرژی گرمایی در محیط های مسکونی و صنعتی باعث کاهش میزان مصرف انرژی و حفظ محیط زیست شده و صرفه جویی قابل توجهی در منابع ملی به همراه خواهد داشت.

این پوشش ها با مکانیسم بازتابش انرژی حرارتی و تغییر در ضریب حرارتی، افت دما و در نتیجه ذخیره انرژی خواهد داشت، چرا که این مواد در سطح مولکولی و ماکروسکوپی طراحی شده اند و هوا را در بین ذرات به دام می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید عایق حرارتی برای سطوح خارجی ساختمان و تجهیزات گرمایشی

طراحی و تولید عایق حرارتی برای سطوح خارجی ساختمان و تجهیزات گرمایشی