مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-14سياسي

بیمه دانشجویی شامل چه کسانی می شود؟


رییس صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه فارغ التحصیلان شامل بیمه بازنشستگی نمی شوند، گفت: تمامی افرادی که دارای کارت های دانشجویی هستند می توانند برای داشتن بیمه دانشجویی ثبت نام کنند.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه فارغ التحصیلان شامل بیمه بازنشستگی نمی شوند، گفت: تمامی افرادی که دارای کارت های دانشجویی هستند می توانند برای داشتن بیمه دانشجویی ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی ضمن بیان این مطلب به تشریح شرایط بیمه دانشجویی پرداخت و ظهار کرد: تمامی افرادی که دارای کارت های دانشجویی هستند می توانندتمامی افرادی که دارای کارت های دانشجویی هستند می توانند به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برای داشتن بیمه دانشجویی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان سال های قبل دانشگاه ها امکان ثبت نام برای داشتن بیمه دانشجویی ندارند، تصریح کرد: دانشجویان باید هنگام تحصیل درخواست بیمه دانشجویی را ارائه دهند و بلافاصله پس از ثبت نام، سوابق بیمه پردازی بازنشستگی برای آنها لحاظ می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان خاطر نشان کرد: برای بیمه دانشجویی سه نوع نرخ بیمه تعریف شده است که دانشجویان متقاضی می توانند یک نوع از این نرخ بیمه ها را انتخاب کنند دولت نیز متعهد به پرداخت دو درصد از این نرخ را پرداخت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه دانشجویی شامل چه کسانی می شود؟

بیمه دانشجویی شامل چه کسانی می شود؟