مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-14سياسي

روایت جهاد جوانان رودانی با رمز «سلام بر ابراهیم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، در زمینه رسیدگی به مشکلات مردم، حضرت سیدالشهداء حدیث زیبایی دارند، ایشان می فرمایند: حاجات مردم به سوی شما از نعمت های خدا بر شماست، در ادای آن کوتاهی نکنید که این نعمت در معرض زوال و نابودی است بحار ج 78 ص 121   این حدیث نورانی چراغ راه زندگی ابراهیم بود و همیشه تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار می بست.

شهید ابراهیم هادی به دلیل ویژگی های اخلاقی، فرماندهی و شخصیتی که داشته است ،تاکنون به عنوان یکی از شهدای مفقودالجسدی شناخته می شود که شنیدن زندگی نامه او برای هر جوانی دل انگیز و هیجان آور است.

اما اینجا در رودان در شرق هرمزگان هم گروهی از جوانان جهادگر چند سالیست که با یاد و نام آن شهید والا مقام اخلاق و رفتار نیکو او را سیره راه قرار داده اند و برای کمک به محرومان گام بر می دارند.

آنها با الگو گیری از این شهید با رمز سلام بر ابراهیم در راه او حرکت می کنند تا ندای مظلومی بی پاسخ نماند.

  مجتبی نجفی مسوول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در رودان در خصوص آغاز حرکت راه گروه جهادی شهید هادی در رودان می گوید: گروه فرهنگی مردمی شهید ابراهیم هادی در سال 1396هم زمان با سالروز شهادت شهید وبرگزاری  برنامه یادواره شهید در 22بهمن فعالیت خود را در شهرستان  رودان شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جهاد جوانان رودانی با رمز «سلام بر ابراهیم»

روایت جهاد جوانان رودانی با رمز «سلام بر ابراهیم»