مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-14سياسي

آغاز رایزنی ها برای تشکیل دولت لیبی/دیدار فرستاده سازمان ملل با پاشاغا و الدبیبه


نخست وزیر موقت لیبی ضمن اعلام آغاز اقدامات لازم برای تشکیل کابینه و رایزنی ها با همه گروه های لیبیایی، تعهد داد که کابینه اش انعکاس مشارکت سیاسی و ملی با همه گروه ها باشد و خودش هرگز برای انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدا نشود.

- نخست وزیر موقت لیبی ضمن اعلام آغاز اقدامات لازم برای تشکیل کابینه و رایزنی ها با همه گروه های لیبیایی، تعهد داد که کابینه اش انعکاس مشارکت سیاسی و ملی با همه گروه ها باشد و خودش هرگز برای انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدا نشود.

فرستاده سازمان ملل به لیبی نیز دو نخست وزیر لیبی را به حفظ آرامش کشور فراخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، فتحی پاشاغا، نخست وزیر موقت لیبی در فیسبوک خود با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات در تاریخ مقررش اظهار کرد: در راستای شفاف سازی و تضمین دوباره صراحتا اعلام می کنم که برای انتخابات رایتس جمهوری آتی کاندیدا نخواهم شد و به این مساله متعهد هستم.

پاشاغا در ادامه تاکید کرد: به تلاش برای تشکیل کابینه در مدت زمان مشخص شده جهت معرفی آن به پارلمان و کسب رای اعتماد ادامه می دهم و به همه مردم لیبی اطمینان می دهم که عملیات انتقال قدرت براساس سازوکارهای قانونی و قانون اساسی و به شکل مسالمت آمیز انجام خواهد شد و به یاری خداوند هیچ مانعی وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رایزنی ها برای تشکیل دولت لیبی/دیدار فرستاده سازمان ملل با پاشاغا و الدبیبه

آغاز رایزنی ها برای تشکیل دولت لیبی/دیدار فرستاده سازمان ملل با پاشاغا و الدبیبه