مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-14اجتماعي

ترویج فرهنگ مطالعه و موجب کاهش آسیب های اجتماعی و امنیتی در جامعه می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، موجب کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در جامعه می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، موجب کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در جامعه می شود.

مخدومی، امروز دوشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه با نیروی انتظامی استان اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، همکاری در برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع آسیب و جرم با تعامل، مشارکت و هم افزایی طرفین، تعاملات علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، راه اندازی کتابخانه مشارکتی در مراکز آموزش ناجا، کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در محدوده جغرافیایی اطراف کتابخانه های عمومی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه مشترک است.

وی افزود: بر این اساس، ارائه خدمات مشاوره رایگان برای کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی؛ همکاری در برگزاری جشنواره ها، جلسات نقد کتاب، نشست کتابخوان، مسابقات کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله تعهدات فرماندهی انتظامی استان کردستان در این تفاهم نامه مشترک است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور شرکت کارکنان و خانواده نیروی انتظامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ مطالعه و موجب کاهش آسیب های اجتماعی و امنیتی در جامعه می شود

ترویج فرهنگ مطالعه و موجب کاهش آسیب های اجتماعی و امنیتی در جامعه می شود