مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-14حوادث

رانندگان قاچاقچی یا رانندگان بی گناه!


حمل مواد مخدر ازجمله جرم های با مجازات سنگین است که طی آن مجرم به حبس محکوم می شود، به همین دلیل لازم است قوانین نسبت به قطعیت شناخت مجرم از بی گناه با دقت بیش تری وجود داشته باشد.

- شب گذشته بدلیل اینکه کمی در رفتن به محل کار تاخیر داشتم مجبور شدم از اسنپ استفاده کنم، چند دقیقه ای بیش تر از سوار شدنم نگذشته بود که سرصحبت راننده باز شد: چند هفته پیش یک درخواست رفت و برگشت به مبدا برایم آمد و پس از قبول سفر به همراه مسافر به یکی از کوچه های منطقه 2 شهرقم رفتیم و پس از چند دقیقه توقف به سمت مبدا بازگشتیم.

اما همین که از کوچه خارج شدیم ماشین نیروی انتظامی جلوی ما را گرفت و اقدام به گشتن ماشین کرد، گویا مسافر در این محل اقدام به خرید مواد مخدر کرده بود.

به هرحال هرچقدر که بنده تلاش کردم اثبات کنم که تنها راننده و از همه جا بی ‍خبر هستم نتیجه بخش نبود و مراحل انگشت نگاری و ممنوع از خروجی از شهر را طی کردم.

همین موضوع باعث شد تا به فکر فرورفته و در این خصوص با علی نیک سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت ‎وگویی انجام دهیم.

چراکه بشدت خلا قانونی در این زمینه احساس می شود، از یک سو رانندگان نمی توانند تمام مسافران را تفتیش و بازرسی کنند و از سوی دیگر اگرهم هیچ مسئولیتی در این راستا نداشته باشند، قاچاقچیان مواد مخدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان قاچاقچی یا رانندگان بی گناه!

رانندگان قاچاقچی یا رانندگان بی گناه!