مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-14اقتصادي

تولید 25 هزار تُن انواع توسط شرکت لوله گستر اسفراین در سال جاری


مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: در سال تولید، پشتبانی ها، مانع زدایی ها شرکت لوله گستر اسفراین با تولید بیش از 25 هزار تن انواع لوله برای دومین سال متوالی رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز مازیار زند، مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسفراین اظهارکرد: شرکت لوله گستر اسفراین که از سال 85 فعالیت خود را با تولید سالانه 4 هزار و 200 تن انواع لوله های بدون درز آغاز کرد امروز به همت پرسنل و متخصصان و مهندسان بومی این شهرستان تولید سالانه خود را به بیش از 25 هزار تن در بهمن امسال رسانده که این رکورد جدیدی است که برای دومین سال متوالی این شرکت به ثبت رسانده است.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر نیروهای این شرکت در حال بازنشستگی هستند مجوز جذب 200 نفر در رشته های مختلف از سازمان برنامه و بودجه گرفته شده که تا اوایل سال آینده این نیروها از طریق آزمون جذب خواهند شد.

مدیر عامل شرکت لوله گستر اسفراین سال 1401 را سال نوسازی و توسعه شرکت تولیدی لوله گستر اسفراین نام گذاری کرد و افزود: برای نوسازی و توسعه خطوط تولیدی در این واحد نیاز به سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی است که برای تامین سرمایه مورد نیاز رایزنی ها را با بانک ها شروع کرده ایم که تقاضامندیم تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 25 هزار تُن انواع توسط شرکت لوله گستر اسفراین در سال جاری

تولید 25 هزار تُن انواع توسط شرکت لوله گستر اسفراین در سال جاری