مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-14سياسي

اجرایی شدن بسته زیارتی سه و چهار روزه عتبات در ایام نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ما سفر های زیارتی را در دو حوزه آسان و همینطور ارزان دنبال خواهیم کرد، - رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه سفر های زیارتی آسان و ارزان می شوند، گفت: در تلاشیم تا سفر سه و چهار روزه به عتبات را نیز در کنار سفر های یک هفته ای برای ایام نوروز اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ما سفر های زیارتی را در دو حوزه آسان و همینطور ارزان دنبال خواهیم کرد، گفت: درباره سفر های ارزانقیمت به عتبات باید منتظر برقراری سفر زمینی و بازگشایی مرز ها باشیم.

چرا که در صورت برقراری سفر زمینی به عتبات هزینه های سفر نصف مبلغ سفر هوایی خواهد شد و از این طریق بسیاری از مشتاقان زیارت کربلا می توانند به زیارت مشرف شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فقط سفر هوایی به عتبات صورت می گیرد، افزود: با توجه به اینکه فعلا فقط سفر هوایی به عتبات داریم، امکان برقراری سفر ارزان وجود ندارد و باید به فکر سفر آسان باشیم.

چرا که امکان شکستن قیمت پرواز ها را نداریم و این امر در اختیار ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن بسته زیارتی سه و چهار روزه عتبات در ایام نوروز

اجرایی شدن بسته زیارتی سه و چهار روزه عتبات در ایام نوروز