مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-14اقتصادي

استراتژی درستی برای صادرات به کشورهای همسایه نداشته ایم


عدم وجود استراتژی صحیح صادراتی، طی سال های گذشته کشور را در توسعه صادرات با کشورهای همسایه با آسیب مواجه کرده است.

- ایسنا/البرز سفیر ایران در ارمنستان گفت: عدم وجود استراتژی صحیح صادراتی، طی سال های گذشته کشور را در توسعه صادرات با کشورهای همسایه با آسیب مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس بدخشان ظهوری در دیدار با استاندار البرز با موضوع گسترش همکاری های تجاری بین البرز و ارمنستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست های کلان کشور مبنی بر تقویت ارتباطات در حوزه های مختلف با کشورهای همسایه، افزود: دولت نیز در این راستا دستور کار ویژه ای دارد و تمامی سفارتخانه ها برای تحقق این امر وارد عمل شده اند.

وی ادامه داد: عدم وجود استراتژی صحیح صادراتی، طی سال های گذشته کشور را در توسعه صادرات با کشورهای همسایه با آسیب مواجه کرده است.

ظهوری گفت: با توجه ویژه ای که اکنون از سوی دولت سیزدهم در این زمینه صورت گرفته به سوی رفع موانعی همچون خودتحریمی ها و اتخاذ تدابیر عملیاتی برای گسترش تبادلات به ویژه در حوزه صادرات حرکت می کنیم.

وی افزود: ضعف مشخص ما، عدم معرفی جامع و قوی از توانمندی های موجود است که علیرغم دستاوردهای بزرگی که حاصل شده، هنوز دنیا آگاهی و شناخت لازم را از آنها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی درستی برای صادرات به کشورهای همسایه نداشته ایم

استراتژی درستی برای صادرات به کشورهای همسایه نداشته ایم