مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-14ورزشي

واکنش بنی تمیم به اظهاراتی درباره تعطیلی تمرینات دو و میدانی خوزستان از سوی او!


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: عدم تمرین ورزشکاران رشته های پرتابی دو و میدانی در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز موقتی است و با سبزشدن و بهبود زمین چمن، - واکنش بنی تمیم به اظهاراتی درباره تعطیلی تمرینات دو و میدانی خوزستان از سوی او! ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: عدم تمرین ورزشکاران رشته های پرتابی دو و میدانی در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز موقتی است و با سبزشدن و بهبود زمین چمن، مجددا می توانند در این زمین تمرین کنند.

حمید بنی تمیم در گفت وگو با ایسنا در خصوص اینکه دبیر هیات دو و میدانی خوزستان عنوان کرده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفته اگر دوومیدانی کاران روی چمن ورزشگاه تختی تمرین کنند، این رشته را تعطیل می کند اظهار کرد: اصلا قضیه به این صورت نبود.

ورزشکاران از ما توقع دارند با توجه به این که چمن ورزشگاه تختی آسیب دیده است به آن رسیدگی کنیم و ترمیم شود.

در همین راستا نیز با توجه به آسیبی که چمن دیده بود، مجددا به آن کود داده شد و به پیمانکار اعلام شد که به زمین چمن استراحت داده شود و چمن پا نخورد تا دوباره شرایط زمین چمن بهبود پیدا کند.

وی بیان کرد: وقتی از زمین چمن ورزشگاه تختی بازدید داشتم، مشاهده کردم که دو و میدانی کاران در وسط زمین چمن در حال پرتاب هستند که من هم گفتم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بنی تمیم به اظهاراتی درباره تعطیلی تمرینات دو و میدانی خوزستان از سوی او!

واکنش بنی تمیم به اظهاراتی درباره تعطیلی تمرینات دو و میدانی خوزستان از سوی او!