مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-14سياسي

جلسه مشترک هیأت امنا و مدیره مؤسسه مهد قرآن برگزار شد


آخرین جلسه سال 1400 هیأت امنا و مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با حضور مؤسس و اعضا در محل دفتر مرکزی مؤسسه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن آخرین جلسه سال 1400 هیأت امنا و مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با حضور مؤسس و اعضا در محل دفتر مرکزی مؤسسه برگزار شد.

در این نشست که حجت الاسلام فومنی الحائری مؤسس و رییس هیأت امنا، محسن رفیق دوست، منوچهر متکی، حجت اسلام نوری شاهرودی و ربانی، همچنین آقای معیری، ربیعی، مهندس بختیار و ساری حضور داشتند؛ سید محمود چاوشی مدیر عامل گزارشی از فعالیت ها و عملکرد مالی و برنامه های آموزشی شعب و کانون های مهد قرآن سراسر کشور در سال 1400 ارائه کرد.

برگزاری موفقیت آمیز مراحل استانی و کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر ترنم وحی 1400 با حضور 217 قرآن آموز و قبولی 79 حافظ کل از 14 استان کشور در مرحله پایانی، اجرای طرح های آموزشی و اقدامات تأمین جوایز قبول شدگان ترنم وحی دوره سیزدهم از جمله مواردی بود که از سوی مدیر عامل مؤسسه در این جلسه مطرح شد.

اعضای هیأت امنا و مدیره ضمن بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، در خصوص تأمین جوایز، جذب حداکثری برادران هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک هیأت امنا و مدیره مؤسسه مهد قرآن برگزار شد

جلسه مشترک هیأت امنا و مدیره مؤسسه مهد قرآن برگزار شد