مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-14ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه


ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان پسر با حضور 23 ملی پوش در کرمانشاه آغاز شد.

- حسین امیری رییس هیات جودو استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه از امروز(25 بهمن)، اظهارکرد: این اردو با حضور 23 ملی پوش از 13 استان کشور در سالن جودو کرمانشاه آغاز شده است.

رییس هیات جودو استان کرمانشاه با بیان اینکه این اردو به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده رییس فدراسیون جودو نیز با حضور در کرمانشاه از برپایی اردو بازدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امید پیوندی، مهرشاد مویدی، امیرحسین پیوندی، احسان شاه کرمی، مبین روشنی و متین پیوندی شش ورزشکار کرمانشاهی هستند که در این اردو حضور دارند، افزود: هدایت تیم ملی جودو نوجوانان ایران را در این اردو ایوب رستمی از مربیان کرمانشاهی این رشته برعهده دارد و مربیانی از دیگر استان های کشور نیز در کنار او خواهند بود.

وی در ادامه با تاکید براینکه جودو کرمانشاه به دنبال بهره مندی هر چه بیشتر از این میزبانی است، عنوان کرد: طی مدت برگزاری این اردو، یک دوره کلاس استاژ و بازآموزی مربیگری را با حضور مربیان تیم ملی جودو نوجوانان برای مربیان کرمانشاهی برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه

آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه