مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-14سياسي

تصویب قانون جوانی جمعیت به جهت حفظ پویایی کشور/ وام ازدواج 150 میلیونی شد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از خانواده و جمعیت در راستای حفظ پویایی و تحرک جمعیت به تصویب رسیده است.

- فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین اظهار کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای حفظ نمای جوانی جمعیت، پویایی و تحرک جمعیت ایران اسلامی، حمایت از جوانان علاقمند به تشکیل خانواده و زوجین علاقمند به فرزند آوری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی افزود: این قانون  ظرف 18 ماه کار و تلاش و بیش از 100 جلسه به صورت تخصصی در 12 آبان 1399 کلید خورد و در یازدهم آبان 1400 به تصویب رسید.

محمد بیگی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه ما در کشور خود نیازمند تغییر سیاست جمعیتی بودیم و ریل جوانی جمعیت، نیاز به یک لوکوموتیو قوی برای حرکت در این ریل داشت با این قانون 73 ماده ای در زمینه های مختلفی ما شاهد تغییر و تحول در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین 2 سال اخیر در مجلس شورای اسلامی وام ازدواج از 50 میلیون به 100 میلیون و امسال به 150 میلیون افزایش پیدا کرد.

محمد بیگی اضافه کرد: در این 2 سال وام های حمایت از فرزند اول و دوم و سوم تا فرزند  پنجم مصوب شد و در راستای حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون جوانی جمعیت به جهت حفظ پویایی کشور/ وام ازدواج 150 میلیونی شد

تصویب قانون جوانی جمعیت به جهت حفظ پویایی کشور/ وام ازدواج 150 میلیونی شد