مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-14اقتصادي

ضریب نفوذ گاز روستاهای شهرستان گرمی، به 98.5 درصد رسید


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با افتتاح پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان گرمی، ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در این شهرستان به 98.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان گرمی، اهالی روستاهای جدا، قشلاق جدا، نریمان، پاپور قشلاقی، قوچی قشلاقی، اواد قشلاقی، قار قشلاقی، احد بیگلو، انگورد و تکدام از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای استان اردبیل با توجه به موقعیت جغرافیایی، از سنگین ترین طرح های گازرسانی از نظر اجرایی در سطح شرکت ملی گاز ایران بوده که با تلاش بی وقفه کارکنان و عوامل اجرایی شرکت گاز استان اردبیل گازرسانی به روستاها با سرعت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: پروژه گازرسانی 10 روستای شهرستان گرمی در قالب 2 پروژه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه گازرسانی بیش از 170 خانوار روستایی شهرستان گرمی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

اسماعیلی بیان کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در شهرستان گرمی با افتتاح پروژه های گازرسانی به 10 روستای مذکور از 98 درصد به 98.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ گاز روستاهای شهرستان گرمی، به 98.5 درصد رسید

ضریب نفوذ گاز روستاهای شهرستان گرمی، به 98.5 درصد رسید