مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-14سياسي

جلیلی: افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین، حبیب الله جلیلی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، - مدیر کل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است و تمامی ظرفیت ها را در این زمینه به کار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین، حبیب الله جلیلی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، گفت: توجه و تکیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تکریم و حمایت مردم قرار دارد.

وی خطاب به مسوولان، گفت: اگر در مدت توفیق خدمت برای رضا خدا قدم برداشتیم موفق خواهیم بود در غیر این صورت خسران و زیان در هر دو دنیا به بار خواهد آمد.

جلیلی گفت: بنیانگدار انقلاب اسلامی امام راحل همواره بر خدمت به مردم به ویژه جامعه کارگری و پاسداشت جایگاه شهدا و خانواده آن ها تاکید کرده اند و با این تاکیدات، تکلیف ما روشن است و نحوه ارتباط ما با مردم در کارنامه اعمال ما نوشته خواهد شد.

در ادامه این مراسم از زحمات رضا گروسی مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تقدیر و عین الله کشاورز ترک به این سمت معارفه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است

جلیلی: افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است