مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-14اجتماعي

شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مسلمی، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از 14 تا 23 بهمن ماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی ده روزه، - معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان زمان تحویل مدارک و شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مسلمی، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از 14 تا 23 بهمن ماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی ده روزه، 63118 نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن بیست و سوم بهمن ماه انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران اصلی و ذخیره در بازه زمانی که متعاقباً از سایت لبیک اطلاع رسانی خواهد شد، ثبت نام خود را در سایت لبیک نهایی و مدارک را در موعد مقرر تحویل دهند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند، چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد