مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-14سياسي

جهاددانشگاهی پلی میان علم و صنعت است


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تشکیل جهاددانشگاهی دانست و گفت: جهاددانشگاهی پلی میان علم و صنعت است و تلفیق این دو به زیبایی در جهاددانشگاهی انجام می شود.

- حسین عباس زاده امامی راد، عصر روز گذشته 24 بهمن ماه در نشست با رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاددانشگاهی مولود مبارک انقلاب است ، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دو حوزه علم و صنعت را از مسیرهای توسعه کشور برشمرده اند.

نماینده مردم چناران، گلبهار، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، افزود: جهاددانشگاهی پلی میان علم و صنعت است و تلفیق علم و صنعت به زیبایی در این نهاد انقلابی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت هایی که در جهاددانشگاهی انجام می شود مورد نیاز کشور است، ادامه داد: در همه حوزه ها نیازمند کمک جهاددانشگاهی هستیم به ویژه در تصویب طرح های مجلس شورای اسلامی که به قانون تبدیل می شود؛ چراکه باید آسیب طرح ها از زوایای مختلف نگریسته شود.

وی به تحریم و شرایط سخت اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: مجموعه هایی همچون جهاددانشگاهی می توانند در این شرایط مشکلات کشور را حل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی پلی میان علم و صنعت است

جهاددانشگاهی پلی میان علم و صنعت است