مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-14سياسي

برگزاری پویش دانش آموزی «بوسه بر دستان پدر»


قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی گفت: همزمان با سالروز ولادت مولی الموحدین امام علی (ع) ،پویش دانش آموزی بوسه بر دستان پدر تحت عنوان «بوسه بر بهشت 2» برگزار می شود.

- قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی گفت: همزمان با سالروز ولادت مولی الموحدین امام علی (ع) ،پویش دانش آموزی بوسه بر دستان پدر تحت عنوان بوسه بر بهشت 2 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل بحری زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی اعضا و مربیان این سازمان که در برگزاری آیین های گرامیداشت و جشن های دهه مبارک فجر و به ویژه مانورهای یاوران انقلاب خوش درخشیدند، از تمامی مخاطبان به ویژه دانش آموزان و مربیان درخواست کرد به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) ضمن ثبت و ضبط صحنه های زیبای ادای احترام و تکریم خود به مقام شامخ پدر، آثار خود را از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان ها و استان محل سکونت، به سازمان مرکز ارسال کنند.

بحری زاده درباره جزییات پویش دانش آموزی بوسه بر دستان پدر که با شعار پدر تکیه گاه امن خانواده از سال گذشته توسط سازمان دانش آموزی راه اندازی شده است، اظهار داشت: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان، مربیان و به ویژه والدین دانش آموزان که در پویش دانش آموزی بوسه بر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش دانش آموزی «بوسه بر دستان پدر»

برگزاری پویش دانش آموزی «بوسه بر دستان پدر»