مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-14سياسي

رونمایی جدید در حرم امام علی (ع)


دو رواق زیارتی حرم امام علی (ع) در شهر نجف عراق که به همت مهندسان، استادکاران و خیران ایرانی ساخته شده است، همزمان با ولادت امام علی (ع) گشایش یافت.

- دو رواق زیارتی حرم امام علی (ع) در شهر نجف عراق که به همت مهندسان، استادکاران و خیران ایرانی ساخته شده است، همزمان با ولادت امام علی (ع) گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: دو رواق به نام حضرت آمنه (مادر پیامبر اکرم ص) و جعفر طیار (پسرعموی پیامبر ص) است که بخشی از طرح توسعه حرم علوی مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به شمار می آید.

این دو رواق زیارتی که جلوه باشکوهی از معماری ایرانی و اسلامی را به نمایش گذاشته، فضای مناسبی برای برگزاری مراسم مذهبی، زیارت و اسکان زائران به ویژه در زمان هایی مانند اربعین است.

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، طرح توسعه حرم امام علی (ع) را با لحاظ شاخص عمرانی و مذهبی، یکی از پروژه های منحصر به فرد جهان اسلام معرفی کرده و ویژگی های آن را این گونه برشمرده است: ارتقاء سطح خدمات رفاهی و زیارتی نخستین ویژگی این طرح است.

پیش بینی و اجرای فضاهای مختلف برای برپایی مراسم و مناسک و حتی اسکان چندین هزار نفری زائران در ایامی مانند اربعین، فضای معنوی مناسبی را برای دوستداران اهل بیت (ع) فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی جدید در حرم امام علی (ع)

رونمایی جدید در حرم امام علی (ع)