مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-14پزشكي

به شرایط پیک قبلی نزدیک می شویم / هشدار تعداد مرگ و میرها در خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته در استان خوزستان گفت: در موج قبلی حدود 3 هزار و 700 بیمار در روز شناسایی کردیم که به تدریج در حال رسیدن به آن شرایط هستیم.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته در استان خوزستان گفت: در موج قبلی حدود 3 هزار و 700 بیمار در روز شناسایی کردیم که به تدریج در حال رسیدن به آن شرایط هستیم.

دکتر سید محمد علوی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (25 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: موج بیماری در ایران از چهارم بهمن ماه آغاز شد و در 18 بهمن ماه با 375 بیمار در میلیون در روز به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در نیمه راه موج بیماری هستیم، افزود: در این موج در اروپا 36 روز طول کشید تا به پیک رسیدند اما پیش بینی می شود در ایران این موج سریعتر در حال رخ دادن است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دبیرکل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که در 10 هفته 90 میلیون بیمار در دنیا داشته ایم که اگر کشندگی اُمیکرون را کمتر از دلتا و معادل یک تا یک و نیم درصد بگیریم، حدود یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شرایط پیک قبلی نزدیک می شویم / هشدار تعداد مرگ و میرها در خوزستان

به شرایط پیک قبلی نزدیک می شویم / هشدار تعداد مرگ و میرها در خوزستان