مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-14اجتماعي

اجرای مسیر ویژه تردد موتورسواران در تونل امیرکبیر


شهردار منطقه 12 از اجرای مسیر ویژه تردد موتورسواران در تونل امیرکبیر واقع در این منطقه خبر داد و گفت: این مسیر از اولین مسیرهای ویژه تردد موتورسیکلت در شهر تهران به شمار می رود.

- واقع در منطقه 12 خبر داد و گفت: تردد موتورسیکلت ها در مناطق مرکزی شهر که دارای طرح ترافیک است، افزایش چشم گیری پیدا می کند و به همین دلیل، توجه به حفظ ایمنی و جلوگیری از حوادث ناشی از تصادف موتورسواران با استفاده از راه حل های ترافیکی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

شهردار منطقه 12 با اشاره به تردد موتورسیکلت ها در تونل امیرکبیر عنوان کرد: در سه راه امین حضور دو دهانه تونل وجود دارد که حرکت وسایل نقلیه از تونل جنوبی آن به سمت خیابان 17 شهریور و از تونل شمالی به سمت بزرگراه امام علی (علیه السلام) شمال صورت می گیرد.

متأسفانه موتورها به دلیل تقاضایی که از خیابان 17 شهریور به سمت بازار تهران وجود داشت، از تونل جنوبی، حرکت خلاف انجام می دادند و به صورت خلاف از خیابان 17 شهریور وارد تونل جنوبی می شدند؛ یعنی در تونل جنوبی که مسیر حرکت، غرب به شرق است، موتورها از شرق به غرب وارد این تونل می شدند تا بتوانند به خیابان امیرکبیر (سه راه امین حضور) دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسیر ویژه تردد موتورسواران در تونل امیرکبیر

اجرای مسیر ویژه تردد موتورسواران در تونل امیرکبیر