مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-14سياسي

کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین اردبیل تشکیل می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به خدمات ارزنده خیرین در بحث سلامت، مدرسه سازی و احداث مسکن، خواستار تشکیل کمیته شناسایی موانع و برطرف شدن آن در حوزه فعالیت خیرین شد.

- سید کمال الدین میرجعفریان 25 بهمن در نشست با نماینده خیرین مسکن ساز و مدرسه ساز اظهار کرد: دستگاه ها و نهادهای حمایتی باید خیرین را در کنار خود ببینند و با تسهیل مسیر، فعالیت های حمایتی خیرین سرعت گیرد.

وی به اقدامات انجام گرفته از سوی خیرین مدرسه ساز، مسکن ساز و خیرین حوزه سلامت در استان اشاره و اظهار امیدواری کرد: با همکاری نهادهای حمایتی و خیرین گام های اساسی در راستای کاهش مشکلات اقشار محروم برداشته شود.

معاون استاندار اردبیل ورود دستگاه های اجرایی حمایتی برای همکاری با انجمن خیرین مسکن ساز و مدرسه ساز را ضروری دانست و افزود: برخی از این دستگاه های دارای تسهیلات و امکاناتی هستند که در صورت همکاری با خیرین می توانند بیش ازپیش در راستای محرومیت زدایی فعالیت کنند.

میرجعفریان با یادآوری حادثه خیر بودن استان از جمله وقوع زلزله در سالیان گذشته و تخریب مدارس و خانه های غیر ایمن بر تلاش بی وقفه دستگاه ها و نهادهای مرتبط با مدرسه سازی و محرومیت زدایی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین اردبیل تشکیل می شود

کمیته شناسایی موانع فعالیت خیرین اردبیل تشکیل می شود