مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-14اقتصادي

صادرات محصولات ساخت ایران به اسم اروپا


رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: محصولات تولیدی در صنعت نفت به سطحی از استاندارد رسیده که جوابگوی نیاز داخلی است و اگر قرار باشد صادرات را سرلوحه کار خود قرار دهیم، - باید استانداردها را تقویت کنیم، با این حال اکنون برخی از محصولات تولیدی ما به کشورهای اروپایی ارسال می شود و از آنجا با برند برخی کشورها از جمله آلمان دوباره صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان ثقفی امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال درباره ظرفیت های تولید و صادرات تجهیزات صنعت نفت، اظهار کرد: در حال حاضر 50 درصد ظرفیت فعلی به بهره برداری می رسد اما این امکان وجود دارد که میزان تولید را تا دو برابر افزایش دهیم و اگر شرایط اقتصادی مناسب باشد طرح توسعه تعریف شود.

وی درباره صادرات نیز گفت: توانایی توسعه وجود دارد اما باید برخی از استانداردها را تغییر دهیم اما در مجموع شرایط حاضر گویای ظرفیت های بالا در این حوزه است.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت نوپا هستند و در حال حاضر این شرکت ها برای ساخت محصولات تک ورود پیدا کرده اند، گفت: اخیرا جلسه ای با معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه تصمیم بر این شد که کارگروه مشترکی ایجاد تا مشکلات بررسی و به مسئولان جهت پیگیری ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات ساخت ایران به اسم اروپا

صادرات محصولات ساخت ایران به اسم اروپا