مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-14اقتصادي

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه برای مبارزه با فساد


رییس کمیته اشتغال جوانان و ازدواج و هوشمندسازی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از مصوبات این کمیسیون برای مبارزه با فساد خبر داد و گفت که با مصوبات کمیسیون می توان وارد تاریکخانه هایی شد که تاکنون در طول چهار دهه گذشته به آن ورود نشده است؛ - این قدم مهمی برای مبارزه با فساد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی رضاخواه در نشست خبری در توضیح مصوبات کمیسیون تلفیق در دو تبصره 16 و 18 بودجه، گفت: کمیسیون تلفیق در تبصره 16 وام ازدواج جوانان را تصویب کرد.

بر این اساس آقایان کمتر از 25 سال و خانم های کمتر از 23 سال وام ازدواج 150 میلیون تومانی گرفته و افراد بالاتر از این سن وام 120 میلیون تومانی دریافت می کنند.

علاوه بر آن تسهیلات فرزندآوری در نظر گرفته شد.

برای خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر وام 220 میلیون تومان، برای ودیعه مسکن یا اجاره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: وام اشتغال خرد 180 هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد که بخش قابل توجهی از آن به صورت استانی در اختیار شورای برنامه ریزی استان قرار می گیرد، در بخشی دیگر به ارگان ها و دستگاه های دیگر مثل کمیته امداد و بهزیستی داده می شود.

برای حمایت از بیماران فقیر و معسر و صعب العلاج هم صندوقی در نظر گرفته شد، اگر کسی در بیمارستان بستری شد و امکان پرداخت هزینه بیمارستان را ندارد از این صندوق استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه برای مبارزه با فساد

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه برای مبارزه با فساد