مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-14بين الملل

گزارش پنتاگون: دولت بایدن مسئول خروج بی نظم از افغانستان است


براساس یکی از گزارشات پنتاگون، دولت رییس جمهور کنونی آمریکا مقصر بی نظمی ها و آشوب های مرتبط با خروج آمریکا از افغانستان است.

- براساس یکی از گزارشات پنتاگون، دولت رییس جمهور کنونی آمریکا مقصر بی نظمی ها و آشوب های مرتبط با خروج آمریکا از افغانستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، این گزارش که از حالت محرمانه خارج شده و روز شنبه در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، تاکید کرد، تصمیمات یا در برخی موارد عدم تصمیم گیری دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به مشکلاتی که نیروهای آمریکایی برای تضمین امنیت فرودگاه حامد کرزای کابل در زمان تصرف این شهر به دست طالبان در اوت سال گذشته مواجه بودند، دامن زد.

این گزارش پنتاگون، وزارت امور خارجه و تعدادی از مقاماتش را برای برخی مسائل و تاخیرها در روند خروج و تخلیه مقصر دانست.

در این گزارش آمده است: تاخیر در خروج کارمندان سفارت، اطلاعیه مربوط به عملیات تخلیه غیر جنگی و عدم توافق بر سر نشانه ها و روش های هشدار، این عملیات تخلیه را بیش از پیش به خطر انداخت.

در بخش دیگری از این گزارش، همین وزارتخانه برای اسقرار تیم جدیدی از کارکنان سفارت در میانه روند تخلیه مقصر شده است؛ اقدامی که به گفته وزارت دفاع آمریکا باعث سردرگمی هایی شد چرا که این تیم جدید کنسولگری عملیات هایی را انجام داد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پنتاگون: دولت بایدن مسئول خروج بی نظم از افغانستان است

گزارش پنتاگون: دولت بایدن مسئول خروج بی نظم از افغانستان است