مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-14فرهنگي

مسیر فعالیت های قرآنی باید با قدرت ادامه دهیم


اسماعیلی در نشست با مدیران قرآن و عترت و اساتید قرآنی گفت: ما شبکه گسترده ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم که می توانند در حوزه قرآن و عترت فعالیت کنند و باید مسیر فعالیت های قرآنی را با قدرت ادامه بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - امروز دوشنبه(25 بهمن ماه) در دیدار با مدیران قرآن و عترت و اساتید قرآنی که در معاونت قرآنی برگزار شد با اشاره به حضور معاون جدید قرآن و عترت گفت: امیدوارم علیرضا معاف با ایده های همیشه نو و حمایت جامعه قرآنی که خود یک سرمایه اجتماعی است بتواند به فضای جامعه قرآنی کمک کند.

مجموعه مدیران کل این معاونت را نیز از گذشته می شناسم و افراد موفقی هستند.

وی ادامه داد: در حکمی معاون قرآن و عترت وظایف این معاونت را تفصیلی بیان کردم و هر یک از معاونان موظف هستند که در مورد هر بندی از احکام خود بعد از هر دوره سه ماه گزارش مفصلی ارائه کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب ما خود شخصیتی قرآنی است و در ماه مبارک رمضان با قاریان و حافظان جلسات زیادی را دارند و از منظر ایشان در حوزه قرآن خیلی کار داریم.

رییس جمهور نیز عمر خود را در راه قرآن و اهل بیت(ع) گذرانده و از این رو در دولت ایشان توقع می رود که کار ویژه ای برای قرآن و عترت رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر فعالیت های قرآنی باید با قدرت ادامه دهیم

مسیر فعالیت های قرآنی باید با قدرت ادامه دهیم