مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-14اجتماعي

ثبت برند عروسک سازی «میگل» در حوزه مشاغل خانگی خراسان شمالی


معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از ثبت برند «میگل» در حوزه عروسک سازی در این استان خبر داد.

- ثبت برند عروسک سازی میگل در حوزه مشاغل خانگی خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از ثبت برند میگل در حوزه عروسک سازی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حسن خوش صفا در این خصوص گفت: مریم کوهستانی در رشته تولید عروسک در شهرستان بجنورد با برند میگل برای توسعه فعالیت های کسب و کار خود در بخش مشاغل خانگی جهت اخذ این مجوز مشاوره و راهنمایی شد و پس از طی مراحل مربوطه موفق به دریافت این مجوز گردید.

وی افزود: با اخذ مجوز مشاغل خانگی، این کارآفرین مشمول بهره مندی از تسهیلات و مزایای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و اقدامات تسهیلگرانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شده است و در حال حاضر پنج متقاضی در این رسته شغلی فعال هستند.

وی ادامه داد: مجوز مشاغل خانگی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی برای این تولیدکننده صادر شده است.

خوش صفا گفت: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در راستای ایفای نقش تسهیلگری خود به عنوان یک نهاد توسعه ای در طرح ملی مشاغل خانگی، مداخلات گوناگونی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت برند عروسک سازی «میگل» در حوزه مشاغل خانگی خراسان شمالی

ثبت برند عروسک سازی «میگل» در حوزه مشاغل خانگی خراسان شمالی