مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-14اقتصادي

صدور اخطار برای 40 واحد خرید و فروش خودرو


شهردار منطقه 19 از افزایش نظارت ها بر فعالیت اصناف و واحدهای شغلی مزاحم به منظور جلوگیری از سدمعبر و سهولت تردد شهروندان با نزدیک شدن به پایان سال خبر داد.

- ، مهدی هدایت ایجاد سد معبر و مشکل تردد خودروها و شهروندان را یکی از معضلات مهم به ویژه در روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی دانست و گفت: در همین راستا، ضمن افزایش نظارت ها و ارائه تذکرات لازم به عاملان سد معبر و واحدهای مزاحم، اخطارهایی مبنی بر اجرای بند 20 و تعطیلی صادر شده است.

شهردار منطقه 19 فعالیت واحدهای خرید و فروش خودرو در محدوده شکوفه را یکی از عوامل سد معبر در این محدوده دانست و گفت: تاکنون برای 40 مورد از این مشاغل اخطار صادر شده و 5 واحد نیز پس از دریافت سه مرحله اخطار و بی توجهی به آن ها تعطیل شده اند.

ضمن اینکه در نتیجه اجرای آرای بند 20، 12 واحد نیز تغییر شغل دادند.

به گفته وی در ادامه این فعالیت، نزدیک به 50 مورد اخطار نیز به عاملان سد معبر اعم از واحدهای خدمات خودرویی، میوه فروشی، توزیع گوشت و مرغ در خیابان های شکوفه، میعاد، مهران، نیکوبین، شهید صمدی و … صورت گرفت.

هدایت در بخش دیگری از سخنان خود از استمرار طرح جمع آوری گاراژهای تفکیک غیر مجاز پسماند در محدوده خلازیر خبر داد و بیان کرد: طی روزهای اخیر 30 اخطار دیگر به صاحبان این گاراژها صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطار برای 40 واحد خرید و فروش خودرو

صدور اخطار برای 40 واحد خرید و فروش خودرو