مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-14سياسي

اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در 10 شهرستان فارس


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس تاکید کرد که برای به ثمرنشستن و شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن باید همه مسئولان و دستگاه های مسئول، - پای کار بیایند، از اجرایی شدن این طرح در 10 شهرستان فارس خبر داد.

عطاءالله زمانی دوشنبه 25 بهمن در دیدار با نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، خاطرنشان کرد: علاوه بر بنیاد مسکن دیگر دستگاه ها نظیر شهرداری ها، بانک ها، ادارات راه و شهرسازی، فرمانداری ها و بخشداری ها، در طرح نهضت ملی مسکن نقش دارند و به مشارکت همگانی نیاز است.

زمانی با بیان اینکه عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در 10 شهرستان استان فارس اخیرا آغاز شده است، افزود: 2299 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این نقاط اختصاص یافته و 7665 میلیارد ریال نیز از محل خودیاری و آورده متقاضیان در این طرح ها هزینه می شود.

تعداد خانوار بهره مند از طرح های نهضت ملی مسکن دراین شهرستان ها یک هزار و 533 خانوار است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : آغاز عملیات اجرایی 10 طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس در شهرستان های قیر و کارزین، بوانات، داراب، شیراز، فسا، ممسنی، نی ریز و لارستان شروعی پرتوان و شتابناک برای اجرای این طرح ملی محسوب می شود و امید است با تعامل و هم افزایی همه دستگاه ها به سرانجام مطلوب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در 10 شهرستان فارس

اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در 10 شهرستان فارس