مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-14اقتصادي

توزیع 11 هزار تُن کنستانتره دامی در استان گیلان


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: 11 هزار تن کنستانتره دامی تا پایان بهمن ماه از طریق 14 کارخانه خوراک دام در استان گیلان توزیع می شود.

- رشت- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: 11 هزار تن کنسانتره دامی تا پایان بهمن ماه از طریق 14 کارخانه خوراک دام در استان گیلان توزیع می شود.

میرحجت علی اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز توزیع 11 هزار تن کنسانتره در حوزه دام استان گیلان، اظهار کرد: این مقدار کنسانتره از طرق 14 کارخانه تولید خوراک دام تا پایان بهمن ماه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه نهاده های دامی باید به شکل مواد غذایی آماده خوراک دام تولید شود، گفت: در استان گیلان نیز تولید حدود 11 هزار تن کنسانتره در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان ادامه داد: در همین راستان تمامی تعاونی های دامداران، عشایر، مباشرین و دامداران صنعتی بالای 20 رأس دام می توانند از این کنسانتره بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: این مجموعه ها می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خود با دریافت حواله بر اساس ترکیب گله و مقدار دام هویت گذاری شده مقدار مورد نیاز خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 11 هزار تُن کنستانتره دامی در استان گیلان

توزیع 11 هزار تُن کنستانتره دامی در استان گیلان