مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-14ورزشي

ابراهیم جبار: ایران به رشد تکواندوی عراق کمک زیادی کرده است


مسئولان فدراسیون تکواندو ایران برای کمک به تکواندو عراق تلاش بسیاری کرده اند و ما به دنبال استفاده از تجربیات ارزشمند ایرانی ها هستیم.

- رییس فدراسیون تکواندوی عراق گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو ایران برای کمک به تکواندو عراق تلاش بسیاری کرده اند و ما به دنبال استفاده از تجربیات ارزشمند ایرانی ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم جبار رییس فدراسیون تکواندو عراق پس از بازدید از امکانات و تجهیزات فدراسیون و مرکز جهانی تکواندوی ایران در اردوی تیم ملی نیز حضور پیدا کرد.

رییس فدراسیون تکواندو عراق پس از این بازدید، گفت: رابطه بسیار خوبی با فدراسیون تکواندوی ایران داریم و حمایت های سیدمحمد پولادگر در رشد و توسعه تکواندو عراق بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با محمدرضا یاری به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو عراق قرارداد بستیم و ناصر نعمتی نیز در کنار ایشان حضور دارد؛ تکواندوکاران ما با تمریناتی که پشت سر گذاشته اند پیشرفت چشمگیری داشتند و به دنبال هرچه بهتر شدن در این مسیر هستیم.

رییس فدراسیون تکواندو عراق گفت: با حضور در ایران و همکاری های مضاعف به دنبال استفاده بیشتر از تجربیات مجموعه تکواندو و مربیان این کشور در بخش های کیوروگی و پومسه هستیم و در نظر داریم از تجربیات ایران در بخش پومسه نیز استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم جبار: ایران به رشد تکواندوی عراق کمک زیادی کرده است

ابراهیم جبار: ایران به رشد تکواندوی عراق کمک زیادی کرده است