مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-14ورزشي

برگزاری ششمین اردوی تیم ملی آقایان و بانوان کوراش به میزبانی خراسان شمالی


دبیر کل انجمن کوراش کشور از برگزاری ششمین اردوی تیم ملی بانوان و آقایان که به میزبانی خراسان شمالی است، خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر کل انجمن کوراش کشور از برگزاری ششمین اردوی تیم ملی بانوان و آقایان که به میزبانی خراسان شمالی است، خبر داد.

کوروش خسرویار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش برای مسابقات قهرمانی آسیا و دومین اردوی آماده سازی برای مسابقات بازی های آسیایی هانگژوی چین برای بانوان از 29 بهمن ماه تا دهم اسفند ماه و برای آقایان از پنجم تا سیزدهم اسفند ماه امسال در کمپ بین المللی کوراش مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود.

خسرویار افزود: در این اردو ورزشکارانی از سراسر کشور در هشت وزن 48- ، 52- ، 57 - ، 63- ، 70- ، 78- ، 78+ ، 87+ از بانوان و در هفت وزن از آقایان با دو ورزشکار در هر وزن حضور دارند.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی آسیا 26 اسفند تا سوم فروردین ماه 1401 و مسابقات جایزه بزرگ نوروز دوم فروردین ماه 1401 در تاجیکستان و همچنین بازی های آسیایی هانگژوی چین شهریور ماه سال آینده برگزار می شود.

خسرویار بیان کرد: در اردوی بانوان ورزشکارانی از استان های خراسان شمالی، رضوی، مازندران، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سمنان و در بخش آقایان از استان های اصفهان، تهران، خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین اردوی تیم ملی آقایان و بانوان کوراش به میزبانی خراسان شمالی

برگزاری ششمین اردوی تیم ملی آقایان و بانوان کوراش به میزبانی خراسان شمالی