مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-14سياسي

ویژه برنامه های میلاد امام علی(ع) در حرم رضوی


همزمان با فرا رسیدن 13 رجب، سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) ویژه برنامه های متعددی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) تدارک دیده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با فرا رسیدن 13 رجب، سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) ویژه برنامه های متعددی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) تدارک دیده شده است.

به همین مناسبت همزمان با شب میلاد سراسر نور حضرت علی(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، طنین خوش آهنگ نقاره های حرم مطهر امام رضا(ع) نواخته شده و تولد مولود کعبه و عید بزرگ مسلمانان را بشارت می دهند.

پس از آن ویژه برنامه ای در رواق امام خمینی(ره) از ساعت 18 با قرائت زیارت امین الله توسط مهدی سروری، مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آغاز می شود و در ادامه جواد غفورزاده، شاعر آیینی کشورمان در وصف حضرت علی(ع) به شعر خوانی می پردازد.

پس از بهره مندی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری، گروه همخوانی فدک الزهرا به اجرای سرود پرداخته و مدیحه سرایی سید محسن گرسویی پایان بخش این مراسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های میلاد امام علی(ع) در حرم رضوی

ویژه برنامه های میلاد امام علی(ع) در حرم رضوی