مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-14فرهنگي

بازی های رومیزی «حامی ایمنی» و «طوطی و بقال» برگزیده شدند


رتبه های اول و سوم نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان تهران در بخش اسباب بازی به اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشنواره فیروزه که هر سال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب برترین کالاهای فرهنگی و اسباب بازی برگزار می شد امسال با رویکرد جدید از سوی تمامی استان ها با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در هر 31 استان با دربرگیری رشته های مختلف برنامه ریزی و برگزار شد.

بر همین اساس، امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جشنواره را در دو بخش جداگانه اسباب بازی و نوشت افزارهای تولید شده برگزار کرد.

هیأت داوران نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان تهران بازی های رومیزی حامی ایمنی و طوطی و بقال را حائز دریافت رتبه اول و سوم این رویداد معرفی کرد.

بر اساس رأی هیأت داوران، بازی رومیزی حامی ایمنی محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران موفق به دریافت رتبه اول بخش اسباب بازی به خاطر نگاه ویژه به آموزش و ترویج فرهنگ همکاری، همیاری و مشارکت شهروندان در مسائل شهری و اجتماعی، طراحی فرایند مناسب بازی، تصویرسازی مناسب از پاسداشت اقدام های ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های رومیزی «حامی ایمنی» و «طوطی و بقال» برگزیده شدند

بازی های رومیزی «حامی ایمنی» و «طوطی و بقال» برگزیده شدند